سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

86/7/21
2:41 ع

اندک گله ای و شکایتی، حل مشکلی و کنایتی وهدف و غایتی!!!!!!!!!!!!!!!

چه خوش باشد که بعد انتظاری، به امیدی رسد امید واری (حل مشکلی و کنایتی!!! )

امان از دست این اساتید گل. خب حق دارن،تجربه دارن و استادن دیگه نه ؟

دوستان عزیز قبلا هم گفته بودم که همین اصوات به قول شما بی معنی پایه و اساس کار ما هستند هر چند که اطرافیان شاید این نکته را ندانند، مهم نیست،برای آنها هم برنامه ی ویژه ای داریم، بالاخره راضی کردن آنها هم لازم است، به شرطی که استاد را از خود مایوس نکنیم پس در درجه اول در جلب رضایت استادتان بکوشید وبعد خانواده و اطرافیان.جلب رضایت اطرافیان هم به آسانی میسر می شود، تنها کافیست از بخش نت نامه ی همین وبلاگ استفاده کنید که تقریبا دایره النتوت موجود در اینترنت پارسی را معرفی کرده. با رغایت این موارد چند نکته می ماند که بگوییم به همه ی زنده دلان و ناامیدان ویولنیست ایران زمین که اینجا مهد ایشان است و لاغیر.

که

اینکه ویلن را کنار گذاشته اید و می خواهید از نو آغاز کنید و از سر بگیرید نواختنش را به چند نکته ی زیر توجه کنید:

به تماشا سوگند و به آغاز کلام که کار موسیقی تکرا ر است و والسلام.تمرین و تکرار و تکرار و تمرین و تکرار و از نو و از نو و تکرار. از ابتدای راه شروع کنید از اولین نتوتی که یاد گرفتی از اولین لحظه ای که ویلن را در دست گرفتید، خوش آن دلداده ای کاین بخت دارد ، که پیش روی جانان جان سپارد. تمرین و تمرین؛ هر چه بیشتر، بهتر.حداقلش را خودتان تعیین کنید.

مشاهیر ویولنیست یا کلا موسیقی، اگرزندگی نامه هاشان را مطالعه نموده باشید در اکثر موارد می بینید که همه ی زندگی شان و کار و کوششان سازشان بوده و از بسیاری از خواسته های انسان های عادی باز مانده اند که البته در بیشتر موارد این ضعف هایشان به علت نبود یک مربی کار آمدبوده. پس احتیاج به یک برنامه ریزی دقیق داریم که تمرین نوازندگی در صدر فعالیت های آن قرار دارد این برنامه هم بعهده خودتان.

تمرکز، عنصر اصلی ، اساسی، حیاتی،گاه فراموش. تمرین های یوگا داشته باشید. هر غذایی نخورید، هر لباسی نپوشید، در آینده این موارد را باز تر خواهیم کرد، فعلا به عهده ی خودتان.

علاقه و استعداد و ذوق هنری هم که اگر نداشتید که اکنون در این محفل گرم نبودید این مورد هم به عهده ی هنر آموز می باشد.

به عنوان حسن ختام یادآوری این نکته ضروری است که آیا هدفی هم دارید؟ از ویولنیست شدن و ایمانی راسخ و اراده ای پولادین و پارسی.

راستی ،

صلاح و توبه و تقوی زما مجو حافظ_ز رند و عاشق و مجنون کسی نیافت صلاح

حل مشکلی و کنایتی وهدف و غایتی

:

اینکه شما در اینترنت کلمه ی ویولن را جسته اید می نمایاند که از او دورید و اما با او لحظه ها را زنده هستید. می دانیم، می دانیم. به مهد زنده دلان ناامید ویولنیست ایران زمین خوش آمدید.

اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است

دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است

ناامیدید و ویلن رو گذاشتید کنار و حالا توی اینترنت یه وبلاگ پیدا کردید با عنوان آموزشی جهت ویلن ایرانی. وبلاگ اندک جامعی است با مطالبی خواندنی حول محور ویلن که اگر به قسمت مطالب بایگانی شده اش نظری بیفکنید سر فصل های فصول سبزش را می بینید. مطالب تنها حول محور ویلن نمی گردند بلکه به موسیقی و انواع آن و نقد و نظر در باره ی آن نیز پرداخته می شود تا ویولنیست ایرانی اطلاعاتی داشته باشد متناسب با استاندارد های جهانی، اقدانی هر چند کوچک نیزدر جهت آموزش ویلن برداشته شده است یعنی قسمت های :

مکتبمان، که آموزش های شخصی نویسندگان وبلاگ است.

کتاب اول ویلن استاد خالقی، که عینا آموزش های این کتاب است با کمی کمک آموزش از جانب حقیر، که اگر سوالی در مورد هر یک داشتید استر حاما در صفحه ی اصلی مبذولش بنمایید.

تئوری موسیقی، که بی شک بدون مطالعه ی این بخش همه ی آموزش بی فایده است و ندانی که از کجایی، در کجایی، کیستی.

آشنایی با موسیقی ایرانی و آشنایی با موسیقی فرنگی نیز هم اهمیتش را می دانید دیگر نه؟

6 درس ویلن یهودی منوهین هم بخش بسیار مهمی است، از این کتاب غافل نشوید که کیمیای سعادت است.

و سایر بخش ها که همه را با دقت به قسمت مطالب بایگانی شده می توانید بیابید.از ویلنیست ایرانی راضی هستید آیا. قرار را اگر از 20 نمره بگذاریم به او چند می دهید. تا چه حدی توانسته رضایتتان را جلب نماید.

راستی گله ای بزرگ از شما((لطفا نام ونشانی ایمیلتان را تنها یک بار در خبر نامه وبلاگ وارد کنید و از بذل نظراتتان جز در صفحه ی اصلی جدا خود داری بنمایید))

با تشکر و عرض ادب و احترام و سلام و سلامتی و عید مبارک

شهریاری


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لیلا شهریاری[2]
 

به حرص ار شربتی خوردم، مگیر از من که بد کردم/بیابان بود و تابستان و آب سرد و استسقا!


لوگوی وبلاگ
 

نویسندگان وبلاگ -گروهی
عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
صفحات اختصاصی
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ